The Favorite One (#1)

Friday, April 27, 2012


Meme, ktoré organizuje Sue

-vezmete si knihu, ktorú práve čítate
- aj ked ju nebudete mať dočítanú v meme napíšete, ktorú postavu ste si zatiaľ obľúbili a prečo.


Autor: Carrie Ryan
Názov: Pobrežie hrôzy
Postava: Elias
Prečo?
Pretože je to postava, ktorá sa vyskytuje v skoro každej knihe a ktorú si nemožno neobľúbiť. Elias je tajomný, neprístupný a na prvý pohľad nebezpečný, no to všetko je len maska, za ktorou skrýva tajomstvá, ktoré sa snaží pred ostatnými zatajiť. Dlhú dobu som uvažovala o tom, prečo mám Eliasa rada, prečo som si ho obľúbila a prečo som sem nenapísala meno Catcher. Je to asi preto, že Eliasov charakter sa počas knihy nemení, zatiaľ čo o Catcherovi som po celý čas pochybovala. A i napriek tomu, že Elias mal svoje tajomstvá, bol to on, kto sa nevzdával a išiel aj napriek prekážkam za tým, čomu veril.

Comments

One Comment

RSS
  1. Dobré meme, ako to, že o ňom neviem.:D
    Inak, Elias znie ako fajn postava, knihu som však nečítala, tak uvidíme.:)

    ReplyDelete

once upon a time

ich meno je Norah a Coccinelle
ich revírom sú YA knihy
zabudla som, ako to ide ďalej

Categories

Archives