The Favorite One (#3)

Friday, May 18, 2012



Meme, ktoré organizuje Sue

-vezmete si knihu, ktorú práve čítate
- aj ked ju nebudete mať dočítanú v meme napíšete, ktorú postavu ste si zatiaľ obľúbili a prečo.


Vyberať najobľúbenejšiu postavu z Bitterblue je sakra ťažké, lebo ich je tam dosť veľa a ja ♥ prevažnú väčšinu z nich, tak som sa nakoniec rozhodla venovať tohto týždňové meme tej, ktorá sa momentálne okrem Bitterblue vyskytuje v časti, na ktorej sa práve nachádzam najviac. A to je, tramtadadá...

Autor: Kristin Cashore
Názov: Bitterblue (Sedem kráľovstiev #3)
Postava: Death
Prečo? Má dokonalé nadanie a jeho meno sa rýmuje s teeth.  Za chladnou a sarkastickou fasádou sa v skutočnosti skrýva niekto s celoživotnou vášňou a odovzdanosťou pre knihy. A... no čo vám poviem, je úplne úžasný.

Comments

One Comment

RSS
  1. Pre knihy? Death? Plánovala som počkať na slovenský preklad, ale už si tým nie som taká istá.:D

    ReplyDelete

once upon a time

ich meno je Norah a Coccinelle
ich revírom sú YA knihy
zabudla som, ako to ide ďalej

Categories

Archives