Quote of the Week (#5)

Saturday, May 12, 2012

Quote of the Week
Týždenné meme usporiadava Judith.

VTIPNÝ MOMENT 
-z knihy Obchodník so smrťou od Hugha Laurieho-
-vyberala Norah-

„Pán Lang, “ ozval sa nakoniec, „viete vôbec, kde ste?“ Našpúlil pery do nacvičeného výrazu.
„Samozrejme, že viem, pán O'Neal. Som v miestnosti C188.“
„Ste na ministerstve obrany.“
„Hmm. To znie pekne. Máte tu nejaké stoličky?“

ROMANTICKÝ MOMENT
-z knihy Divergencia od Veronicy Roth-
-vyberala Norah-

„Strach ťa neochromí, ale nabudí. Videl som to. Je to fascinujúce.“  Pustí mi bradu, ale stále sa ma dotýka, rukou mi zľahka prechádza po sánke, po krku.  „Občas...občas zažúžim vidieť to ešte raz. Chcem sa na teba dívať, keď žiješ naplno.“
Položím mu ruky okolo pása. Nepamätám sa, že by som sa to rozhodla urobiť. No nevládzem sa ani odtiahnuť. Pritisnem sa mu k hrudi a pevne objímem, prstami mu kĺžem po svaloch na chrbte.
Za okamih mi jednu ruku položí na kríže a pritiahne si ma bližšie, druhou ma pohladí po vlasoch. Znovu sa cítim maličká, ale tentoraz ma to nedesí. Už sa ho nebojím.


SILNÝ MOMENT
-z knihy Obchodník so smrťou od Hugha Laurieho-
-vyberala Norah-

„Môžem byť čímkoľvek, ale rozhodne nie som nájomný vrah.“
„Dlhodobé skúsenosti v tejto oblasti, pane, ma priviedli k názoru, pane, že nikto uričite nie je vrah, až kým sa ním nestane. Je to ako s majiteľmi psov. Môj pes by nikoho nepohrýzol, hovorievajú. Až jedného dňa sa pristihnú, ako hovoria až doteraz to nikdy neurobil. Tým mám na mysli, že nikto nemôže poznať nikoho dokonale. Nikoho, ani žiadneho psa. Nemôže ho poznať naozaj.“

Comments

One Comment

RSS
  1. Zaujímavé výbery.:) A jee, Divergent, scénky Triss & Tobiasa som mala hrozne rada.:,3

    ReplyDelete

once upon a time

ich meno je Norah a Coccinelle
ich revírom sú YA knihy
zabudla som, ako to ide ďalej

Categories

Archives