The Favorite One (#2)

Friday, May 4, 2012


Meme, ktoré organizuje Sue

-vezmete si knihu, ktorú práve čítate
- aj ked ju nebudete mať dočítanú v meme napíšete, ktorú postavu ste si zatiaľ obľúbili a prečo.

Autor: Scott Speer
Názov: Immortal City (Immortal City #1)
Postava: Maddy
Prečo? No... je to hlavná postava. Tak trochu sa očakáva, že hlavná postava bude jednou z tých, ktoré ma na knihe zaujmú najviac, ak to pravdaže nie sú hrdinky pribrzdeného popr. až šialene nedospelého typu (aký som prednedávnom objavila v Zlodejke duší), ktoré ma viac iritujú. Našťastie, Maddy je jedna z tých pragmatických a osamotených hrdiniek, usilovná ako včelička, školské učivo má v malíčku až po prvý ročník na výške a nič, z čoho sú preč všetky jej kamarátky, sa jej netýka. Keď sa nad tým tak zamyslím, v podstate je presný opak Evie z vyššie spomenutej Zlodejky duší. A čo vám poviem - je celkom zlé. Nie je také zlé čítať o dievčati, ktoré nie je celé preč, keď zbadá v dave kúsok ucha svojej lásky (môže to znieť absurdne, no bývalý detektív a policajný konzultant Adrian Monk raz usvedčil vraha podľa jeho ucha!) a chvíľu sa tvári odmietavo, kým ich oboch nepremôže vzájomná vášeň. Come on, všetci vieme, ako to nakoniec dopadne. Hoci tam som sa ešte v knihe nedostala. Pochybujem, že som ďaleko od pravdy.
No čo som chcela pôvodne povedať, že Maddy je milé a poctivé dievča a tvorí príjemný sprievod príbehom. Tak. To bola reprezentatívna veta.

once upon a time

ich meno je Norah a Coccinelle
ich revírom sú YA knihy
zabudla som, ako to ide ďalej

Categories

Archives