Quote of the Week (#2)

Saturday, April 21, 2012




Quote of the Week
Týždenné meme usporiadava Judith.


VTIPNÝ MOMENT
-z knihy To najsladšie nakoniec od Alana Bradleyho-
- vyberala Coccinelle-
Túto knihu milujem tak neskutočne veľmi, že sa to nedá ani vyjadriť slovami. Nie je práve YA, ale každý by ju mal mať doma. Bezpodmienečne!

U trinástich káčerov.
Prečo majú ľudia, ktorí vyberajú názvy našich krčiem a hostincov, tak málo fantázie? Pani Mulletová mi raz povedala, že názov U trinástich káčerov vymyslel v osemnástom stročí jeden hostinský, ktorý si jednducho zrátal, že v okolitých dedinách je dvanásť koncesovaných káčerov, a tak k nim pridal ďalšieho.
Prečo nepoužijú niečo praktické, napríklad U trinástich atómov uhlíka? Niečo, čo by slúžilo ako dobrá pomôcka na zapamätanie? Tridecyl obsahuje trinásť atómov uhlíka a jeho hydrid je bahenný plyn - metán. Úžasne užitočný názov pre hostinec!
Vraj U trinástich káčerov. Nechajte na chlapov, aby pomenovali ubytovňu pre kriminálnika! 

ROMANTICKÝ MOMENT
-z knihy The Summer I Turned Pretty od Jenny Han-
-vyberala Coccinelle-
Ak by som to preložila, celý romantický moment by som pokazila. Skúste google prekladač alebo si v slovníku nájdite slovíčka, ktoré nerozumiete, domyslite si a potom už len ♥.

That’s when he dipped his head low and kissed me. I didn’t
let go of the door handle.
All I could think was, I wish this had been my first kiss. 

SILNÝ MOMENT
-z knihy Pobrežie hrôzy od Carrie Ryan-
-vyberala Norah-

„Myslel som si, že ju ľúbim.“
„A neľúbil si?“
„No...nepoznal som ju. Mal som o nej len svoju predstavu. Nedovolil som jej, aby bola taká, aká potrebovala byť.“
„Znamená to, že niekoho nevieš ľúbiť, kým naozaj nevieš, kto ten človek je?“
„To znamená, že ak sa nikdy nepokúsiš vidieť ľudí takých, akí naozaj sú, potom ich dostatočne neľúbiš.“

once upon a time

ich meno je Norah a Coccinelle
ich revírom sú YA knihy
zabudla som, ako to ide ďalej

Categories

Archives